söndag 16 november 2008

Då var man här.

Hej hej.

Ska försöka printa ner så mycket som möjligt om mitt liv här.

Jag är sambo med Peter. Vi har 3 katter. Keldar, Gringo och Gina. Gina är yngst och lite bångstyrig men ack så söt.

Gringo är Lite äldre och väldigt blyg och tillbaka dragen

Keldar är äldst 14 år. Han är vääldigt kelsjuk och ska gärna sova hos en i sängen. Men bara tills man somnat för då tassar han ut och lägger sig i soffan.


Här har vi våra bebisar. Den svarta är keldar, den gråa är Gringo och den vit/svart är Gina.





Peter och jag är 2 tränande människor. Jag jobbar på ett gym och tränar även där.

Peter tävlar i bodybuilding och min dröm är att få tävla i Bodyfitness. Min resa mot målet är långt (2012). Men jag kommer att stå på scenen hur långtid det en tar.


Jag har hjälp av en PT för att nå målet och det går riktigt bra.


Vi har lagt upp en tuff men bra kost då jag har levt på skräp hela livet.

Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på tv med sambon.

Natt natt

Inga kommentarer: