fredag 19 december 2008

Fest!!

Godmorgon!
Idag är jag riktigt tött. Sitter på jobbet, men vill igentligen bara hem och sova.

Den här veckan har jag tränat 3 pass. Fy fan vad skönt. Ett pass kvar och det blir imorgon. Problemet är nog att jag kommer att vara bakis imorgon. Idag är det nämligen fest. Min käre vän Malin gifter sig borgligt idag. Festen börjar kl 17 ikväll. Varför säger jag fest och inte bröllopsmottagning då? Jo, hon ingår ett äktenskap och vill fira med en fest. Hon tycker bröllopsmottagning låter för fint för henne. Hon är en liten Rocktjej så... Fest får det heta.
Vem kunde tro att Malin skulle gifta sig. Ingen tror jag. Men fan vad kul det ska bli. Tyvärr så har jag glömt kameran hemma. Hinner inte hem efter jobbet, så jag duschar och byter om här. Jag får be mina andra kära vänner maila mig bilder efteråt så att jag kan lägga in lite här.

Sambon ska ut och göra stan idag. Inte ofta han går ut så hoppas han får kul.

Nu ska jag jobba.

Kram

Inga kommentarer: