torsdag 25 december 2008

Hallå i stugorna.

Igår så firade vi jul hos mamma. Vi samlades allihopa kl 14.30 för glögg. Vi inväntade att kalle skulle börja. Vi brukar ha det på även fast vi inte kollar.
Efter kalle var det mat. MASSA mat. Ojojoj vad jag åt. Kunde inte hålla mig. Har ju ätit ganska strikt i några veckor så jul maten hade jag värkligen längtat till.
Efter maten så var det klappar. Jag fick en rosa morgonrock av Peter. Hur mysig som helst. Jag fick även presentkort på Ginatrocot av honom. Så nu ska jag shoppa.
Jag fick en del av mamma oxå. Jag tänkte fota allt ikväll när jag kommer hem.

Idag har gymet öppet mellan kl 10-14 så jag jobbar. Ganska skön faktiskt. Efter jobbet kommer en kompis och hämtar mig. Vi ska ta en fika hos K och eftersom att älsklingen åker till småland idag så har inte jag någon bil.

Jag uppdaterar ikväll.

Kram

Inga kommentarer: