måndag 1 december 2008

Måndag igen.

Så var helgen och snart måndagen över.
Jag har jobbat hela helgen. Men i lördags kväll så han jag och sambon åka över till mamma på middag. Det var super mysigt. Har inte träffat min mamma på flera månader och ändå så bor hon inte långt ifrån mig.

Igår efter jobbet så slappade vi bara hemma.

På fredag åker jag och älsklingen till Göteborg. Vi ska till Fitnessfestivalen och kolla på några vi känner som ska tävla. Vi ska bo på hotell i 2 nätter och det ska bli hur skönt som helst. Första helgen på evigheter som jag och sambon är lediga tillsammans. Vi ska bara njuta av all mat. Struntar i att nolla kolhydraterna i helgen.

Imorgon kl 9 har jag fettmätning. Ni får hålla tummarna för mig nu. Vill ju ha fått bort lite fett ialla fall.

Nu ska jag förbereda för stängning.

På återseende. :)

Inga kommentarer: